APRENDRE ÉS DIVERTIT

APRENDRE ÉS DIVERTIT
ESTIMADES FAMÍLIES, US DONO LA BENVINGUDA AL BLOG DE 2n DE PRIMÀRIA A. AQUÍ ANIRÉ PENJANT MOLTES COSES SOBRE ELS VOSTRES FILLS I FILLES I PODREU ESTAR MÉS INFORMATS DE TOT EL QUE FEIM A L'AULA. ESPERO QUE US AGRADI. MOLTES GRÀCIES. SARA

TAULELL INFORMATIU

dimarts, 7 de febrer del 2017

Què volem ser de grans?

Aquests dies hem estat parlant sobre què ens agradaria ser de grans! Potser més endavant canviarem d'idea, però de moment ho tenim molt clar! I si ens ho proposem, amb esforç, bona actitud i dedicació aconseguirem treballar d'allò que més ens agrada!!

Caterina: Metgessa perquè pots curar a la gent

Neus: En el cine com el papà

Doha: Empresaria perquè treballes amb un ordinador

Juana: Veterinaria perquè cures als animals

Elena: Ninja, però una ninja bona perquè és una feina divertida i ajudes a la gent

Sebastian: Pilot d'avió perquè pot volar

Mailen: Veterinaria perquè cura a les mascotes

David: Mecànic per arreglar bicis

Dylan: Pilot d'avió perquè m'agrada anar de viatge

Pedro: Policia perquè podria parar el tràfic

Malak: pintora perquè m'agrada pintar

Julia: Cuinera perquè m'encanta ajudar a cuinar

Aitana: Doctora per curar als malalts 

Laira: Taxista perquè poden anar per tot

Alan: Pilot d'avió perquè m'agrada conduir

Bru: Dentista perquè m'encanta el "su traje"

Erik: Pilot de cotxe perquè quan arriben a la meta guanyen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada