APRENDRE ÉS DIVERTIT

APRENDRE ÉS DIVERTIT
ESTIMADES FAMÍLIES, US DONO LA BENVINGUDA AL BLOG DE 2n DE PRIMÀRIA A. AQUÍ ANIRÉ PENJANT MOLTES COSES SOBRE ELS VOSTRES FILLS I FILLES I PODREU ESTAR MÉS INFORMATS DE TOT EL QUE FEIM A L'AULA. ESPERO QUE US AGRADI. MOLTES GRÀCIES. SARA

TAULELL INFORMATIU

dijous, 5 d’octubre del 2017

Tasca: Què sabem del restaurant?

Alan: Hay comida
Erik: Hay cocineros
Julia: Hi ha cartas para leer
Alan: Para ver lo que quieres si no lo sabes
Pedro: Como carne. Maria yo se donde hay un restaurante.Sabes donde trabaja mi padre?
Alan: Macondo
Maria: No, Macondo està aquí
Pedro: y hay langostas
Maria: Ala, i Pedro, tu trobes que el teu papà ens podria ensenyar el seu restaurant?
Pedro: Claro, si se lo digo
Maria: Li podem fer una nota desprès si voleu. M'ajudareu?
Tots: Siii
Eva: També hi ha vasos para beber
Noa: y helados
Alan: Si, de postre
Aitana: Jo coec un restaurant que té una piscina i de vegades hi vaig
Dylan: Hi ha galletas
Alguns: Noooo
Eva: En alguno quizás si
Juana: Hay sillas
Doha: y mesas
Maria: Molt bé, cadires i taules
Laira_ També hi ha plats
Maximo: Tenedores y cuchillos
Erik: Hay camareros que pueden servir la comida, y hay cocineros que no hace falta que cocinemos la comida
Bru: Si no hi ha cartes tendrien que dir toda la comida los camareros
Erik: También hay tablets para apuntar la comida
Alan: Los restaurants son para comer
Aitana: También se desayuna
Sebastian: Al restaurant es pot menjar pizza italiana
Maria: Molt bé hi ha restaurants de moltes classes, n'hi ha d'aquí, italians, xinesos...
Alan: Aquí no hi ha xinos
Maria: Si n'hi ha un a es Pujols
Aitana: Si yo he ido
Pedro: Yo también
Eva: En algunos restaurantes también hay playa
Maria: Si, els restaurants estan a les platges
Aitana: Jo conec un restaurant que et fan sushi
Maria: A si? Tu saps què és el sushi?
Juana: Si, yo si
Erik: Es una  cosa que hacen los chinos
Juana: Son con arroz i són rodons
Maria: I com es menja el sushi?
Aitana: Con palitos
Erik: Jo me conozco un bar que se llama Catapulco
Maria: Atapulco?
Erik: Si
Pedro: En el restaurante de mi padre hay una playa, pero cuando hay viento no, porque hay algas.
David:Jo he anat a menjar a un restaurant
Laira: Jo un dia vaig anar al restaurant on treballa es papà d'en Pedro
Maria: I vas veure el papà d'en Pedro?
Laira: Si i li vaig dir hola
Julia: Al lado de mi casa hay una playa que tiene un chiringuito
Alan: Los cuiners fan buena comida, como la cancion del cuiner
Tots: Cantam cançó
Aitana: Yo conozco un restaurant que se llama sa Panxa
Bru: Jo també
Malak: Jo he anat a menjar a un restaurant
Lina: Jo també he menjat a un restaurant
Eva: Yo he ido a cenar a un restaurante que se llama Sol y luna
Juana: Porque estamos hablando de restaurants?
Aitana: Porque es lo que estudiarem
Maria: Si, i farem de cuiners i camarers
Laira: Necessitarem bandejas
Erik: Le podemos pedir prestadas a Toni del espai de la caseta!
Bru: Si perquè en té 2
Caterina: Si, ens les pot deixar
Maximo: Hay camareros y para pagar hay que hacer una cuenta
Maria: Als restaurants es gratis o es paga?
Tots: Es paga
Alan: Pues yo quiero que sea gratis
Maria: El nostre de l'escola serà gratis
Erik: Si claro porque aquí no tenemos dinero
Maria: I sabeu qui ens ajudarà a cuinar?
Pedro: La mamà de Caterina
Maria: Si, s'ha apuntat, i també podran venir les vostres famílies
Tots: Yuhhu (i aplaudiments)
Maria: I vosaltres fareu de cuiners i cambrers
Eva: Pues mi papà no vendra, porque sino se enfadará porque no sabe cocinar (riu)
Laira: Sa meva mamà si
Doha: Mi padre si
Molts: I la meva mamà i el meu papà
Julia: Mi mama nos puede enseñar de camarera
Eva: Y la mía
Juana: Els meus pares saben cocinar
Laira: Mi padre no, però vendrà, vendrà a comer!

Aquesta ha estat la nostra interessant conversa! Pel proper dia (demà) entre tots decidirem el nom del restaurant de la nostra classe!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada