APRENDRE ÉS DIVERTIT

APRENDRE ÉS DIVERTIT
ESTIMADES FAMÍLIES, US DONO LA BENVINGUDA AL BLOG DE 2n DE PRIMÀRIA A. AQUÍ ANIRÉ PENJANT MOLTES COSES SOBRE ELS VOSTRES FILLS I FILLES I PODREU ESTAR MÉS INFORMATS DE TOT EL QUE FEIM A L'AULA. ESPERO QUE US AGRADI. MOLTES GRÀCIES. SARA

TAULELL INFORMATIU

dimecres, 15 de març del 2017

Cançó dels colors


Aquestos dies hem estat mirant la cançó dels colors que ens agrada molt, però resulta que ens falten colors. A poc a poc l'anirem completant. De moment hem fet la versió pel negre, el marró i el rosa.

NEGRE:
Negre, negre, negre, és tot el que jo tinc
perquè m'agrada el negre de la nit
el meu amic és el senyor batman

MARRÓ:
Marró, marró, marró, és tot el que jo tinc
perquè m'agrada el marró dels arbres 
la meva amiga és una caquita

ROSA:
Rosa, rosa, rosa, és tot el que jo tinc
perquè m'agrada el rosa de la jaqueta 
la meva amiga és na Peppa Pig!

Esperem que us agradin les nostres versions. Aviat n'inventarem de noves!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada