HOLA CALAMARS!!
Segon dia de la segona setmana i aquí estem, això sí sempre positius, perquè després de tants de dies quan ens veiem ens farà encara més ganes donar-nos una suuuuuuuuuuuper abraçada!!!
A continuació vos deixo els deures d'avui:
RUTINES:
1. Escolta la cançó de Formentera.
2. Fes el quadern de meteorologia.
3. Si tens un calendari a mà assenyala el dia d'avui.
4. Fes la pàgina 1 del TREBALL DE LECTURA del llibre "En Jan i les mongetes màgies". (Tens les fotocòpies dins la carpeta per aquells nens/es que varen venir el darrer divendres, i als altres els hi vaig donar a les famílies).
MATEMÀTIQUES:
1. Agafa el quadern de matemàtiques. Posa la data i còpia el següent exercici:
T'animes a fer el doble? (Exemple: el doble d'un gelat són dos gelats).
El doble de 2 és ______
El doble de 3 és ______
El doble de 4 és ______
El doble de 5 és ______
El doble de 6 és ______
El doble de 7 és ______
El doble de 8 és ______
El doble de 9 és ______
2. Repassa les hores. Alguns i algunes teniu el rellotge que vàrem construir l'any passat, sinó practiqueu amb un rellotge de casa les següents hores: 9:00, 9:15, 9:30, 10:00, 10:15, 10:30, 11:00, 11:15, 11:30. (en punt / i quart / i mitja).
3. Còpia aquest problema al quadern de matemàtiques:
"La Dolors té 18 caramels. La Sara Elena n'hi regala 8 i la Ruth 12 més".
Quants caramels té ara la Dolors?
Tindrà prou caramels per repartir a tot l'alumnat de segon? Recorda que a la classe dels CALAMARS som 20 alumnes i a la classe dels POLPS són 21.
Recorda a escriure les respostes.
OPCIONAL:
Taules de multiplicar del 2 i del 3. Si no les saps segueix practicant. Si les saps de memòria FELICITACIONS!! Ara ja pots començar amb la taula del 4.
Agafa un conte de la teva biblioteca de casa, aquell conte que més t'agradi i practica la lectura.
CORRECCIONS:
M'he fixat quan he anat mirant les vostres feinetes d'aquests dies, que alguns vos heu confós a l'hora d'escriure els nombres: Recordeu que teniu aquella fulla que vos vaig donar al primer trimestre per repassar. En quant als nombres de tres xifres no sempre s'escriu el guio, per exemple:
168: cent seixanta-vuit. Després del cent NO hi ha guio.
En canvi, a partir del 200 sí, (dos-cents, tres-cents.... per exemple:
447: quatre-cents quaranta-se
Però fixau-vos que després de la paraula CENT/CENTS NO en du.
CORRECCIONS:
M'he fixat quan he anat mirant les vostres feinetes d'aquests dies, que alguns vos heu confós a l'hora d'escriure els nombres: Recordeu que teniu aquella fulla que vos vaig donar al primer trimestre per repassar. En quant als nombres de tres xifres no sempre s'escriu el guio, per exemple:
168: cent seixanta-vuit. Després del cent NO hi ha guio.
En canvi, a partir del 200 sí, (dos-cents, tres-cents.... per exemple:
447: quatre-cents quaranta-se
Però fixau-vos que després de la paraula CENT/CENTS NO en du.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada