APRENDRE ÉS DIVERTIT

APRENDRE ÉS DIVERTIT
ESTIMADES FAMÍLIES, US DONO LA BENVINGUDA AL BLOG DE 2n DE PRIMÀRIA A. AQUÍ ANIRÉ PENJANT MOLTES COSES SOBRE ELS VOSTRES FILLS I FILLES I PODREU ESTAR MÉS INFORMATS DE TOT EL QUE FEIM A L'AULA. ESPERO QUE US AGRADI. MOLTES GRÀCIES. SARA

TAULELL INFORMATIU

dimecres, 8 de novembre del 2017

Parlem d’emocions (tristesa i alegria) 

Noa:

Jo estic trista quan... penso en el meu avi que està mort

Jo estic contenta quan... vaig a escola

Maximo: 

Jo estic trist quan... no em compren xuxes

Jo estic content quan... vaig a escola i de viatge

Sebastian:

Jo estic trist quan... estic a casa, perquè sempre estic a casa i m’agrada anar a passejar

Jo estic content quan... vaig a la platja

David:

Jo estic trist quan... no puc anar al parc

Jo estic content quan... vaig a la platja

Bru: 

Jo estic trist quan... em caic i em faig mal

Jo estic content quan... hi ha un cumple, tant si és d’un amic com el meu

Erik:

Jo estic trist quan... em tiren les joguines al fems

Jo estic content quan... estic a casa amb la meva família mirant una peli i menjant “palomitas”

Eva:

Jo estic trista quan... no em deixen anar a casa de na Julia

Jo estic contenta quan... vaig a Santa Ana i a Mallorca a veure a les meves cosines

Aitana:

Jo estic trista quan... estic sola

Jo estic contenta quan... vaig de viatge i compro xuxes

Neus:

Jo estic trista quan... la meva família està separada

Jo estic contenta quan... puc estar amb la meva família

Elena:

Jo estic trista quan... es va morir el papi del meu papi

Jo estic contenta quan... puc nedar a la piscina dels italians

Mailen:

Jo estic trista quan... no puc anar a la piscina

Jo estic contenta quan... vaig a Xile i aquí fa fred i allà és estiu i puc nedar a la piscina

Dylan: 

Jo estic trist quan... no puc anar a la casa de la meva cosina

Jo estic content quan... estic a escola

Alan:

Jo estic trist quan... la meva mamà castiga al meu germà

Jo estic content quan... viatjo a Madrid i vaig a un parc d’ateaccions

Pedro:

Jo estic trist quan... em caic anant amb bici

Jo estic content quan... vaig a la platja

Juana:

Jo estic trista quan... penso que em puc morir

Jo estic contenta quan.. vaig a l’escola

Doha:

Jo estic trista quan... em peguen

Jo estic contenta quan.. vaig a escola

Julia:

Jo estic trista quan... penso que la meva “tatarabuela” va morir sense que jo la coneguès

Jo estic contenta quan.. jugo amb els meus amics

Lina:

Jo estic trista quan... em peguen

Jo estic contenta quan.. vaig al parc

Malak:

Jo estic trista quan... em faig mal

Jo estic contenta quan.. jugo


Ara ja sabem més coses dels nostres companys! Un altre dia parlarem d’altres sentiments i emocions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada