APRENDRE ÉS DIVERTIT

APRENDRE ÉS DIVERTIT
ESTIMADES FAMÍLIES, US DONO LA BENVINGUDA AL BLOG DE 2n DE PRIMÀRIA A. AQUÍ ANIRÉ PENJANT MOLTES COSES SOBRE ELS VOSTRES FILLS I FILLES I PODREU ESTAR MÉS INFORMATS DE TOT EL QUE FEIM A L'AULA. ESPERO QUE US AGRADI. MOLTES GRÀCIES. SARA

TAULELL INFORMATIU

dilluns, 1 de juny del 2020

DEURES DILLUNS 1 DE JUNY

BON DIA CALAMARS!!!

Ja estam a dia 1 de juny, el darrer mes d'escola, segur que tots i totes teniu moltes ganes què arribin les vacances d'estiu, i és que ja no queda res!! Ahir vaig anar a la platja i em vaig trobar n'Erik, em va fer mooooolta il·lusió veure'l😍

Avui dilluns començarem la setmana amb un altre trenclacosques per fer més lleuger el dia d'avui...




RUTINES:
-Escolta una cançó que t'aagradi per començar el dia amb alegria.
-Fes el calendari del mes de juny. Pots fer-ho damunt un full blanc, no cal imprimir. Així fas servir el regle i practiques matemàiques. Pots ajudar-te calcant la plantilla que tens del mes passat.
-Fes el quadern de metereologia.
-Fes el resum del mes de maig.
-Agafa el teu meravellós llibre de lectura: llegeix unes pàgines en silenci i en veu forta. Explica a algú el que has llegit.

MATEMÀTIQUES:
-Posa la data curteta al quadern de matemàtiques i fes aquestes opeacions:
356+124+67=       43x2=      402x2=        684-123=         50x5=

-Repassa les taules. Hem de saber fins la del 7.

-Fes els problemes. Recorda: No importa copiar l'enunciat.

  • Tinc estalviats 382 euros i el meu germà ha estalviat el doble que jo. Quants diners ha estalviat el meu germà?
  • Quantes rodes tindran 426 motos?
  • En un quiosc van vendre 184 revistes. Si cada revista val 2. Quant costen les 184 revistes?
  • La piscina està plena però si trec 36 litres d'aigua per a regar les plantes i encara queden 428 litres dins, quants litres d'aigua hi havien a la piscina quan estava plena?


OPCIONAL:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada