APRENDRE ÉS DIVERTIT

APRENDRE ÉS DIVERTIT
ESTIMADES FAMÍLIES, US DONO LA BENVINGUDA AL BLOG DE 2n DE PRIMÀRIA A. AQUÍ ANIRÉ PENJANT MOLTES COSES SOBRE ELS VOSTRES FILLS I FILLES I PODREU ESTAR MÉS INFORMATS DE TOT EL QUE FEIM A L'AULA. ESPERO QUE US AGRADI. MOLTES GRÀCIES. SARA

TAULELL INFORMATIU

dimarts, 19 de maig del 2020

DEURES DIMARTS 19 DE MAIG

BON DIA CALAMARS!!

 Ahir vareu anar a la platja a nedar?  No tot ha de ser dolent en aquest confinament. Ara tenim la platja tota per a nosaltres!! 

Me va agradar MOOOOOOLT veurer-vos ahir als que vos vareu poder conectar. QUE VOS ENYOR DE MOLT!!!! La setmana que ve en fàrem una altra per tots aquells i aquelles que no s'han pogut conectar, així estarem en contacte encara que sigui a la distància. Aquí vos deixo una foto que vàrem fer:


RUTINES:
-Escolta una cançó que t'agradi per començar el dia amb alegria, jo cada matí mentre ho prepar-ho tot ho faig i avui he escoltat la nostra cançó "Under the sea" dels Calamars ♥️ 
-Agafa el calendari del mes i assenyala la data d'avui.
-Fes el quadern de metereologia.
-Agafa el teu meravellós llibre de lectura i llegeix unes pàgines en silenci i en veu forta. Explica a algú el que has llegit.


MATEMÀTIQUES
Problemes. Posa la data curteta al quadern de matemàtiques.
1-Entre el meu avi i la meva tia tenen 100 anys.  El meu avi té 78 anys. Quants anys té la meva tia? Quants any tenia el meu avi quan va ser pare de la meva tia?
2.-El Sergi té 124 cromos de Pokemon i Leonor té 37 cromos més. Quants cromos de Pokemon té Leonor?
3.-En un estoig hi ha 157 pintures i en un altre n'hi ha 63 menys. Quantes pintures hi ha en el segon estoig?
4.-Tinc 158 euros estalviats. La meva germana té 45 euros més que jo. Vol comprarse un ordinador que val 325 euros. Tindrà prou diners? Raona la teva resposta.
5.-Al pati hi ha 128 nenes i 48 nens menys. Quants nens hi ha al pati? Quants alumnes hi ha en total al pati?
6.-El televisor costa 350 euros i la rentadora 295 euros. Quin electrodomèstic és el més car? Quina diferència de preu hi ha entre els dos electrodomèstics? Si compro els dos electrodomèstics, quants d'euros em gastaré?


CATALÀ: 
       Recordes quan fèiem primer
       quins rodolins vàrem fer?

Escolta el vídeo de la Lua per refrescar la memòria

Després cerca parells de paraules que rimin (primer-fer). Fes-ne rodolins i fes-ne algun dibuix per il·lustrar.

Amb aquesta feina sereu grans compositors, de poemes, de lletres de musica...  qui sap? 

"Els calamars, a casa quedam
amb les famílies fent moltes coses sense aturar
amb moltes ganes de tornar i de tots junts disfrutar
la nostra aula plena d'històries que mos muntam".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada