APRENDRE ÉS DIVERTIT

APRENDRE ÉS DIVERTIT
ESTIMADES FAMÍLIES, US DONO LA BENVINGUDA AL BLOG DE 2n DE PRIMÀRIA A. AQUÍ ANIRÉ PENJANT MOLTES COSES SOBRE ELS VOSTRES FILLS I FILLES I PODREU ESTAR MÉS INFORMATS DE TOT EL QUE FEIM A L'AULA. ESPERO QUE US AGRADI. MOLTES GRÀCIES. SARA

TAULELL INFORMATIU

divendres, 22 de maig del 2020

DEURES DIVENDRES 22 DE MAIG

BON DIA CALAMARS!!!
Estic contenta perquè veig que utilitzau la pissarra de compartim moments♥
Qui més apart de n'Eva i en Bru heu anat a la platja?
Ja se que se comença a fer un poc costa amunt...... però avui és divendres!!

RUTINES:
-Escolta una cançó que t'agradi per começar el dia amb alegria.


-Agafa el calendari i assenyala la data d'avui.
-Fes el quadern de metereologia.
-Agafa el teu meravellós llibre de lectura: llegeix unes pàgines en silenci i en veu forta. Explica a alguien el que has llegit.


ANGLÈS

Recordeu que teniu anglès, aquí vos deixo el link:
BLOC ANGLÈS


NATURALS I CATALÀ.
Avui treballam ELS PEIXOS.

1.-Llegeix amb atenció la informació sobre els peixos (diapositives 10, 11 i 12). 




2.-Agafa el quadern de català i escriu la data llarga. Després fes aquesta activitat:
Redacta un text explicant totes les coses que has après dels peixos. Ja sabeu que no hi ha màxim ni mínim.


3.- Activitats interactives sobre els peixos:
Al primer exercici que posa V (vertader) i F (fals), només s'han de marcar aquelles respostes que siguin correctes.







OPCIONAL:
Sempre està bé conèixer més informació sobre els peixos:
Què és la bufeta natatòria? Per a què serveix als peixos?




Finalment és divendres i sempre acabem la setmana amb alguna dinàmica. Avui veurem un vídeo molt interessant… Serà una estona de calma i tranquil·litat amb noltros mateixos; per saber relaxar-mos i  no pensar en res, un moment de pau amb tu mateix o mateixa. 



497857_000d64f6b5834321bab31bcabdfdea4c_mv2.jpg
Primer de tot vos heu de posar còmodes, després reproduir el vídeo, tancar els ulls, escoltar i fer el que vos diguin... Espero que ho gaudiu! 

Reflexions (poden ser orals, si voleu em podeu enviar un vídeo, o si voleu escriure alguna cosa també m'ho podeu enviar):


  • Com m’he sentit aquests 4 minuts de meditació? Per què?
  • M’ha costat imaginar-me la estrella, l’arbre, el pati, etc.? 
  • Quan he acabat amb la meditació com estic: diferent, igual? Per què?
  • T’ha agrada’t? Per què? 
  • En quins moments puc fer meditació?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada